Compania ta are nevoie de o solutie de telefonie la costuri reduse dar la standarde ridicate? Contacteaza-ne pentru a te ajuta!

Instalarea unei centrale telefonice IP intr-o companie simplifica si eficientizeaza comunicarea, reducand costurile totale cu pana la 70%.

O solutie IP-PBX! beneficii

  • IVR (Interactiv voice response)
  • Conferinta
  • Mesagerie vocala.
  • Pick-up
  • Called ID
  • Mesaje SMS
  • Apel in asteptare
  • Music on hold
  • Automated Attendant
  • Blacklists
  • Blind Transfer
  • Call Details Record
  • Caller ID Blocking
  • Database integration
  • DND (Do Not Disturb)
  • Text to Speech
  • Voicemail
  • Telefoane IP sau posibilitate instalare aplicatii de tip softclient pe calculatoare
  • Multe alte functii
  • Posibilitatea de a customiza functiile centralei telefonice pentru cerintele clientului

Centrala telefonica IP-PBX reuseste sa imbine cu succes functionalitatile standard ale centralelor telefonice clasice de tip PABX cu avantajele si beneficiile tehnolgiei VoIP.

Centrala este usor de interconectat cu sistemele de telefonie bazate pe standarde clasice de comutatie sau cu sisteme de tip VoIP (Asterisk), putand fi folosita ca o extensie a centralelor deja implementate.

Servicii de call center

In acelasi timp putem integra pe aceasta centra si servicii de call center cu inregistrarea apelurilor.

  • Status agenti
  • Performanta agentilor
  • Statistici serviciu
  • Statistici campanie
  • Monitorizare Server
  • Statistici standard
  • Timp agent logat
  • Statistici personalizabile

Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon de pe site sau la adresa de mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


BIGtheme.net Joomla 3.3 Templates